bäbis

// Ja det där hände faktiskt, jag är väll en liten bäbis.. x'). //
 
 
Hallå, killar, tjejer, djur och va ni nu är... nä ska skoja ba :j
Just nu snackar jag skype och ska se en film, själv vet jag inte vilken men det blir säkert as bra!
 
Har träningsvärk i rumpan, benen och min mage... yeey... nja inte precis, för det gör jävligt ont att sitta ner..
och så har jag väldigt ont i mina skulderblad och i nedre delen av ryggen så det blev inte så mycket bättre.. alltså har ju rygg fel, det heter skolijos, ingen aning om jag stava det rätt. Men det är när ryggraden inte är rak, den kan slingra sig va sne och allt möjligt, om ni inte förstår kan ni goola och kolla på bilder.
 
Alltså jag har inte så många grader idet men nog många för att känna det men med turen jag hade sa folk, medan jag växte mycket förut blev den bättre, men nu blir jag precis ju inte så mycket längre.. Men nog tur att heller inte behöva operera den... ajj..
Men tror jag ska kolla upp och se iaf...
 
Förlångt inlägg... ha en bra torsdag kväll :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback