-

 
Hej.
Nu snackar man skype med den bästa killen, såg en film igår kväll och videochatta med älsklingen och så somnade vi på skype. Så när jag steg upp såg jag han sova... såg så mysigt att jag bara ville fara dit och lägga mig i sängen med han..  Just idag skulle vi skära i gris ögon men det slutade med att innan dom kom in höll ja på att spy av doften ( skojar inte ) så gick ut ur klassrummet för att ta luft sen sa läraren att jag skulle försöka en gång till och det slutade med att jag satt på min stol framför ögat helt röd/blek och skifta färg, skaka och halft svimma så det blev inge sånt för mig.. :(
 
Ja iaf, visst är det onsdag va? ja. Sluta lite tidigare så gymmade i ca 2 timmar, det var skönt. Sen hade man gitarr sen var klockan redan 20 i 4. Så for man hem, åt middag och snart ska man plugga so och sen blir det en film.
 
Och även fått veta att min bror kommer til jul, så blev väldigt glad för jag knappt träffar han en gång per år, en gång såg jag han inte på 6 år..
 
Vad har hänt idag för er?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback