Första skoldagen

 
Hej. 
Dagen började med att jag kämpade mig upp från sängen, sov ca 2 timmar, heh. Men kunde bara inte somna, men tillslut när jag kom upp gick jag och fixa mig lite och stoppa på mig kläderna för dagen. Sen efter ett tag när man kom på att jag kunde ha sovit mycket längre gick jag och åt en frulle. Sen börja man gå mot ella för att möta henne så for vi på skolan, när första lektionen hade börjat fick jag dom där jobbigt äckliga känslorna i bröstet och fick surauppstörningar så det kändes som jag var tvungen att spy så då var det dags att fa hem igen. När man kom hem tog man medicin, vila och somnade. Och sen mådde jag mycket bättre. Så ella kom förbi en stund så vi tog tid att fota sen fick jag tillbaka det här så nu ligger man i sängen och snackar skype med hjärtat och jonas.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback