new in

 
Hej.
Nog har man världens gulligaste/bästa pojkvän, vi var nere på stan och kollade runt och så gick vi in på en affär och så såg jag en jätte fin jacka jag älska och så köpte han den åt mig, han är bara bäst. Tyvärr tog jag inte med mig kameran eller mobilen men ja. På ett tag blir det att äta och innan det blir det nog att plocka ihop lite i rummet, vad ska ni göra idag? :)
 
 


Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

Svar: Ojj hej hade råkat missa din kommentar förlåt, men ja det kan vi :D följer dig nu :)
Erika Andersson Rosengren

2013-08-09 // 23:44:41
» Sofie

Åhh jackan va ju helt awesome :D

Svar: tack :D
Erika Andersson Rosengren

2013-08-10 // 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback