Klump i halsen...

 
Hej..
Vet att jag inte har bloggat nått idag men har inte haft tid och lust för hjärtat skulle fara idag så ville vara med han hela dagen och mysa och hitta på saker. Efte att ha varit med han hela sommarlovet alltså seriöst varenda dag av det, så kändes det så fel att se han åka utan mig. Lustigt nog sitter jag faktiskt och grinar lite för min sjäv nu. Villa verkligen inte vara utan han. Det är som att inte andas, äta eller vad som ja... vet knappt en vad jag ska skriva. Det svider i ögonen och har klumpen i halsen. Alltså åhh... känner mig bara inte på humör idag så vi ser ju om det kommer upp nå mer inlägg, hejs...


Usch känner igen mig i det där.. Hoppas det blir bättrre!!! :)

Svar: jo inge kul.... jodå!! :D
Erika Andersson Rosengren

2013-08-25 // 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback