''Det var ju det också....opps''

 
Hejhej.
Det var ju det där med att uppdatera varje dag, opps... iaf just nu har jag ev som är en evighet. Gör en so uppgift som jag missat och lyssnar på musik. Var så himla trött i morse att jag nickade till på våran matte lektion, hehe. När jag kommer hem tänkte jag faktiskt slå igång en film och bara ta det lungt och njuta medan man inte har några läxor.
 
Och längtar nå j*vulst till helgen, tills jag får träffa min älskling, saknar han så mycket så det inte går att besrkiva men bara två skoldagar kvar efter den här så är taggad och vill få tiden att gå fort tills dess, sen när det blir helg kan den ta det lilla lugna och typ sakta ner så ganska mycket, eller hur visst borde den det?

Och om jag har tid idag ska jag ta och fota för det behövs verkligen för jag har slut på bilder aa inte slut men ni fattar nog, ha en bra onsdag, hörs.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback