Maaaaat

Hej.
Nu så tvekar jag om jag orkar gå ner till köket och göra en macka och ta yogurt...hmm... det lät ju jobbigt... men gott... åhh... min största problem i livet är nog om jag orkar hämta mat eller inte xD
 
Nä nu drev jag ba med er det största problemet är att jag inte kan sova ensam i mörken, fyfan... direkt jag släcker lampan så börjar jag tänka på alla filmer jag sett och sen hjälper det ju dock inte att min kamera står på kamerastativet så det ser ut som någon.. jag är som ett litet barn...
 
 
Hej igen det där inlägget skulle ha kommit för ett tag sen men jag var för lat.. sorry...
Ja som sagt gick jag ner och tog mig en macka och yogurt,  OCH DET VAR SUPER GOTT!!!!!!
Bästa valet på hela kvällen, nämen nu ska jag försöka skypa och se en film/serie samtigigt....
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback