Hej, det var ett tag sen..

 
Hejhej.
Det var ett tag sen...
 
Vart ska man börja? Som ni ser när jag säger att jag ska bröja blogga igen blir det ungefär 3 inlägg och sen inge mer och sen tar det ett tag så kommer det ett nytt inlägg och så om och om igen. Men en del undrar varför jag slutat blogga och inte fortsätter och det är för jag tappar lusten i bland, orken, läxor och som sagt ska man prioitera skolan ''först'' så ja, det har inte blivt så mycket skrivande, men jag saknar det ändå på nått sätt. Bloggen var stället då jag inte behövde bry mig om nått annat, typ min egna lilla värd (nej, jag är inte hög xD )  Men var ganska skönt att sitta och skriva lite varje dag.
 
Och som sagt har jag inte lika mycket tid till att fota som i sommras, man kommer hem sent och då är det redan mörkt ute, eller om man kommer hem tidigt vill man göra klart läxorna så snabbt som möjligt.
 
Såg att ungefär 30 pers var inge för någon dagen sen, och tänkte väll då, det verkar som någon fortfarande vill läsa den så ska försöka mitt bästa, kanske inte kommer uppdatera så mycket på helgerna men ska försöka gör det då och då. Ni kan ju följa mig på instagram så kan ni vara lite uppdaterade om vad som händer.
 
Instagram: Erkoo98
 
Kommer säga det nu igen, nu ska jag ta tag i det här och göra mitt bästa, förlåt för det långa inlägget och tack till er som orkar läsa det. :)
 
 
//. Bild från tidigare idag. //
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback