Några kända träningsmyter

1. Sit-ups är slöseri på tid eftersom det knappt tar nått det är crunches som ger mer resultat snabbt.
 
2. Man går upp i vikt av styrketräning ocn ner i vikt av konditionsträning.
 
3. Du får feta lår av alla benövningar och du vill inte ha det för att det ser fult ut, plus att du springer så du tränar benen redan.
 
4. När du nått din perfekta kropp så ska du sluta att höja i vikter, eftersom då blir du bara större och då ser du konstig ut.
 
5. Jag äter jättemycket men går ändå inte upp i vikt.
 
6. Det är omöjligt för mig att gå ner i vikt, jag har provat allt.
 
Svar till nummer 5 och 6 man kan alltid gå upp i vikt fast det inte syns men efter ett tag kommer det börja märka, och man kan alltid gå ner i vikt, antligen är det att ni inte försöker nog hårt, det gäller att ha tålamod och byta diet.
 
Du kan klara det. Du måste bara tro på dig själv! <3
 
 
Och nu ska man äta och sen cyklar man till gymmet, uppdaterar när jag kommmer hem, puss.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback