Kristoffer strand. <3

Kristoffer Strand. 
Jag vet inte hur jag ska börja, kanske med ett tack eller två? Nej för det räcker inte. Vi blev tillsammans för exakt 194 dagar sedan och det har varit dom bästa dagarna i mitt liv. Du kom in i mitt liv och bättra det. Du har gjort så mycket för mig så jag vet inte hur jag ska kunna säga tack för det räcker inte för det du gjort är så stort. Du har lärt mig vad som är rätt och fel och tröstat mig i alla lägen, bara allmänt funnits där. Utan dig hade jag inte varit nått för innan jag träffade dig så kände jag mig tom och som nått fattades imitt liv, men sen kom den undebara, snälla, fina, söta, killen in i mitt liv som är du. Och jag trodde då aldrig att man kunde ha så här starka känslor för någon men du kom och bevisa det. 
Du är bara inte min pojkvän du är min bästavän, min underbaraste, min älskade, min skatt, mitt allt. Det som får mig som gladast är när jag vet att du mår bra och är glad för det enda som gör mig glad är du och se att du trivs. Kommer aldrig lämna din sida och kommer alltid att stötta dig och finnas där i alla lägen, det spelar ingen roll hur situationen är för du är min pojke. Jag älskar dig Kristoffer Strand till universeum gånger oändligt.
 
 
 
 
 


ÅÅÅÅÅ vad härligt

2013-07-26 // 08:24:19

Ååh så fint skrivet! ♥

Svar: taack! <3
Erika Andersson Rosengren

2013-07-26 // 08:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback