akuten

Hehe.. kanske inte så nyttigt då men vem bryr sig :j
 
Förlåt för kvällens dåliga updatering men jag fick fara på akuten och ta blodprov med mera, kolla hjärtat, puls och annat. Jag skrev ju att jag hade mått dåligt och det verkade komma till baka så jag knappt kunde andas och hade värk i bröstet och sen fick jag ju så klart lite panik och blev rädd som gjorde saken myket bättre..  efter dom kollat pulsen och de som visade bra att jag inte hade dåliga hjärtslag och andning så tog dom blodprov, eller ja dom försökte göra det kanske 6-7 gånger och det gick inte för jag är ''tydligen'' ''svår'' men sen tillslut efter några plåster och de fick dom de där jäva blodet, var då inte så på bra humör då. Men sen fick jag kanske vänta 20-30 min sen kom läkarn och sa att det inte var nått fel på mig förutom att jag hade feber och förkylning.
Så blev lättad så det är inge farligt fel på mig. 
Och nu har jag och hjärtat fixat lite frukt och choklad så det blir att bara mysa och ta det lungt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback