Fredag

// Liten snabb bild på jag idag och dock ser man knappt nu att
jag klippt mig men kommer upp bättre bild senare. //
 
Hej hej.
Nu ligger man i sängen och latar lite, fy så trött jag är. Hunnit klippa mig idag, fotat och äta på sibylla. Mitt hår blev lite kortare men det märks och skaffat min sne lugg igen som jag kanske hade för ca 8 månader sedan och så är det lite uppklipt. Blev så less på det gamla kändes som om jag behövde nått nytt. :)
Vet inte vad som händer senare ikväll, om jag fortfarande är lika trött blir det nog att se på film och mysa. Puss.


Najs bild :D Ha en trevlig helg!

Svar: Tack så mycket :D detsamma :D
Erika Andersson Rosengren

2013-08-23 // 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback